Dom podcieniowy w miejscowości Marynowy czyli Podcieniowa astrofotografia…

Astrofotografia i nocne zdjęcia bardzo mnie wciągają. Żuławy inspirują. Połączenie astrofotografii i Żuław pokazało, że efekt może być ciekawy, postanowiłem więc brnąć dalej w tej tematyce.
8 kwietnia 2015 roku w ramach nocnego fototripu udałem się do miejscowości Marynowy, niedaleko Nowego Dworu Gdańskiego.
Uzgodniłem tam nocną wizytę z właścicielami domu podcieniowego. Zwykła wizyta przerodziła się w prawdziwą przygodę – eksperyment ze światłem i blendami.
Efekty tej pracy można zobaczyć poniżej. Dom podcieniowy w Marynowych jest wspaniały. Posiada liczne detale architektoniczne, zdobienia i jest bardzo zadbany. Podczas zdjęć nie byłem sam – posiadałem dwóch asystentów, którym dziękuję za pomoc. Dodatkowo podczas robienia zdjęć pojawił się też pies – mały chodzący „mop”, który towarzyszył nam praktycznie przez całą sesję. Piesek siedział spokojnie lub chodził krok w krok za nami sapiąc i chrapiąc. Kilka razy pomylił statyw z… drzewem – na szczęście nie zdołał statywu oznaczyć =)

Do domu podcieniowego w miejscowości Marynowy jeszcze wrócę…

Zdjęcie przedstawiające detale architektoniczne – w szczególności pokazujące wspaniałe drzwi zajęło IV miejsce w konkursie fotograficznym „Żuławskie detale architektoniczne”…

 

~ - autor: chosse w dniu 8 Kwiecień 2015.

Skomentuj

 
